Podnikatelské trendy

V Brně se debatovalo o nových podnikatelských trendech

Do světa podnikání se dnes může hrnout naprosto každý. Je to svět, který je zcela otevřen všem nadšencům do podnikání. Pokud i vás štve práce, kterou děláte, rozhodněte se být soběstační, založte si svůj vlastní podnik, který bude pro vás obživou, kterou budete doslova milovat. Než se však pustíte do tohoto mírně riskantního světa, je třeba mít na paměti i nové trendy, které v podnikání jsou. Jedině tak dokážete jít s dobou a jedině tak dokážete nabídnout svým klientům to, po čem skutečně touží.

Například takové Brno má ve svých podnikatelských trendech jasno. Sešli se zde totiž podnikatelé z celého kraje a diskutovali o nových trendech v podnikání. Ujasnili si tak, na co se má ve světě podnikání myslet a co se může zanedbat.

O čem se diskutovalo?

Jak již bylo zmíněno, diskutovalo se o nových podnikatelských trendech. To znamená, že se probírali nejrůznější aktivity, které podporují podnikání, probíralo se, co je to vlastně offline networking, nebo se probírali i nové daňové novinky, které v tomto světě jsou.

Jednalo se o jakési regionální setkání podnikatelů s odborníky, kteří rozumí světu podnikání.

Nejvíce probíraným tématem byl již zmiňovaný offline networking, o kterém ví mnoho podnikatelů velice málo. Podnikatelé se tak vzájemně seznámili s tímto pojmem a společně tak prohloubili osobní vazby a předali si dostatek informací, rad, tipů, ale i doporučení či si dokonce pomohli tak, že si vzájemně předali i kontakty.

Co bylo cílem?

Cílem celého tohoto setkání bylo věcně podpořit rozvoj českého podnikání. Toto setkání se událo v rámci českého, už dvanáctého ročníku soutěže Vodafone – Firma roku 2017 a v rámci soutěže Česká spořitelna – Živnostník roku 2017.

Dalo by se říct, že už se jedná o jakousi tradici, která se rozvíjí už nějaký ten pátek, a to konkrétně od roku 2009, kdy myšlenka tohoto „setkání“ přišla až z daleké Velké Británie.